וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שמי דוד בן 70 חולה כרוני ,סובל מזה מ"ס שנים מהרניה(בקע), בנוסף אני סובל מ"ס שנים מכאבים באשך ימין ולפי בדיקות ה US+DOPLER של האשכים נמצא כי יש לי באשך ימין וריקוצלה שגורמת לי לכאבים חזקים ללא הפסקה יום וליל. עקב בעיות לב ותפקוד של 28% lv איני יכול לעבור ניתוח של וריקוצל. האם לדעתך קיים טיפול תרופתי לבעיית הוריקוצלה ,אני סובל מאוד מכאבים וזה מפריע לי לתפקוד היום יומי . אודה על תשובתך . בתודה מראש דוד
בגיל הזה אתה בכלל לא אמור לטפל בבעייה הזו =- שכח ממנה