דלקת ביותרת האשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני כשלושה חודשים אובחנה לי דלקת ביותרת האשך הימני. טופלתי ב-Oflodex+celcox, ואחרי זמן רב למדי הכאב עבר. בשבוע האחרון חזרו הכאבים בופן דומה, שוב לאשך ימין. האם יש טיפול אחר לדלקת כזו (אם אכן זה שוב המקרה)? האם יש אבחנה של "דלקת כרונית" של יותרת האשך? האם יש טיפול למקרה כזה? רצוי להמנע מפעילות גופנית קלה (הליכה/ריצה קלה)? תודה
במרבית המקרים הדלקת עוברת לאחר טיפול - קצר או יותר ממושך רק המקרים הבודדים עוברים לשלב הכרוני