הכרומוזומים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כתבת לי שאם יש לי מחסור בכרומוזומים אז בטח שיורידו לי פרופיל.הצבא יפנה אותי לבדיקת קריוטייפ? למה מחסור בכרומוזומים מוריד פרופיל? אם אתה לא זוכר על מה אני מדבר: יש לי אשכים קטנים בגלל וריקוצלה צדדית שנותחה לפני זמן לא רב. האשכים הם 3 סמ"ק ו-4 סמ"ק.
קרבי אני אוכל להיות לפחות?
רגע, חוסר בכרומוזומים גורם לאשכים קטנים,אם יש חוסר בכרומוזומים אתה חושב שזה בגלל האשכים הקטנים או שהאשכים קטנים בגלל חוסר בכרומוזומים. תמיד כשיש אשכים קטנים כמו שלי יש חוסר כרומוזומים?