תדירות השתנה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
באופן נורמלי כמה פעמים ביום צריך להשתין?
מידי שעתיים שלוש
אני נוטל מזה חודשיים את התרופה OMNIC-0.4 . לאחרונה יש פרסום אגרסיבי של PROSTAMED-FORTE ,שאמור לחולל ניסים... האם כדאי לנסות? (במקביל או במקום OMNIC ) .האם יש תופעות לוואי מזיקות של PROSTAMED. אני בן 90 בעוד 8 ימים .(שלחתי מכתב בדרך דומה , אבל בינתיים לא הצלחתי לאתר אותו בפורום...
22.02.05 אני לא בדיוק מתמצא בשיטת עבודה של הפורום: שלחתי ב- 19 בפברואר שני מכתבים (השני משלים את הראשוני) לצערי איני מצליח למצוא את התשובות... מסרתי את כתובת האימייל שלי, אולי התשובה פשוט משתהה בדרך ? אמתין בסבלנות, ואמשיך לחפש... בברכות "בעל הפרוסטטה"
22.02.05 אני לא בדיוק מתמצא בשיטת עבודה של הפורום: שלחתי ב- 19 בפברואר שני מכתבים (השני משלים את הראשוני) לצערי איני מצליח למצוא את התשובות... מסרתי את כתובת האימייל שלי, אולי התשובה פשוט משתהה בדרך ? אמתין בסבלנות, ואמשיך לחפש... בברכות "בעל הפרוסטטה"
22.02.05 אני לא בדיוק מתמצא בשיטת עבודה של הפורום: שלחתי ב- 19 בפברואר שני מכתבים (השני משלים את הראשוני) לצערי איני מצליח למצוא את התשובות... מסרתי את כתובת האימייל שלי, אולי התשובה פשוט משתהה בדרך ? אמתין בסבלנות, ואמשיך לחפש... בברכות "בעל הפרוסטטה"