שלום ד"ר, אני חייב עזרה בדחיפות בבקשה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לין, ישלי שתי שאלות: 1.מה בודקים בבדיקת מיפוי אשכים -וכיצד מתבצעת בדיקה זו?(אנא פרט בהרחבה) 2.למה גורמת הפרעה בזרימת הדם באשכים וכיצד מטפלים בזה? מצפה לתשובתך בהקדם. תודה
דברים נספים ששכחתי לשאול: 1.מהו המקום שהכי כדאי והכי טוב לבצע בו את מיפוי האשכים: בי"ח "איכילוב", בי"ח "שיבא" תל השומר או המרכז הרפואי רמת אביב? 2. האם בבדיקת מפוי אשכים צריך להרים את האשכים כלפי מעלה כמו בדופלר? מצפה לתשובתך בהקדם. תודה
לא מרימים שום דבר במיפוי - ובכל המרכזים שציינת יש מיפוי טוב
אם אתה קורא אנגלית - אני אעביר לך לינק בהרחבה - איך זה?
אני יכול לקרוא אנגלית, אבל למה זה חייב להיות באנגלית?