שאלה לפני ניתוח
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, קבעתי תור לניתוח וריקוצלה לעוד חודש (צד שמאל, דרגה 3). אני חושש שהניתוח יפגע בתיפקוד המיני. האם יתכן שיפגע התפקוד המיני בשל הניתוח (בשל פגיעה בעצבים למשל), האם למישהו הניתוח פגע בתפקוד המיני? האם מומלץ לנתח כטיפול מונע, כלומר טרם ניסינו להרות והרופא המליץ על ניתוח על מנת למנוע הדרדרות בשני האשכים (אחד דרגה 3 והשני דרגה 2)? אנא תשובתכם. תודה מראש
אין שום קשר בין זה והתפקוד המיני - ממש כלום
ד"ר לין, תודה רבה על התגובה המהירה. האם תוכל להתייחס לחלק השני של השאלה בדבר נחיצות ביצוע הניתוח? תודה