שיטת ניתוח ווריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מבין שתי השיטות לניתוח ווריקוצלה (צינטור וכרוגי) האם יש עדיפות לשיטה כלשהי ? ובאיזה מצבים ? תודה מראש.
בעלי עבר את שיטת הצנתור לפני חודשיים, הליך פשוט וקל. השיטה מבוצעת ע"י דר גת וד"ר גורן באופן פרטי. אנו מלאי תקווה.... אני חייבת לציין כי בעלי עבר גם את הניתוח ע"י ד"ר מדג'ר לפני כשנתיים, ולא היה שום שיפור. כדאי לך להיכנס לאתר של ד"ר גורן ודר גת - www.varicocele.co.il ובהצלחה...
קרן תודה, לאחר כמה זמן ניתן לדעת אם הניתוח הצליח ? והאם הניתוח שבעלך עשה אצל ד"ר מג'אר כרוך באישפוז ? אם אתה יכולה לתרום עוד פרטים על הניתוח אודה לך.