חשש לאבן הכליה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשבוע היו לי כאבים איומים בכל צד ימין(גם בבטן וגם בגב) קיבלתי זריקות הרגעה והפניה לאורולוג ששלח אותי לבדיקות שונות שכוללות אולטראסאונד(שיצא תקין) צילומים ובדיקות דם ושתן. אחת התוצאות היא: URIC ACID(B) 8.3 ml/dl כשהטווח הרצוי הוא 3.5-7.2 . מה המושג הזה אומר והאם החריגה הזו היא באמת קריטית? אני בכל זאת חוזר לאורולוג שוב אבל הסקרנות אוכלת אותי בינתיים ואני אשמח אם תענה לי. תודה מראש.
החריגה יכולה להצביע על כך שאתה מייצר אבנים של חומצה אורית שהן שקופותל בדרך כלל ולכן אולי בצילומים רגילים לא יראו אלא בCT פרוטוקול אבנים