מורפולוגיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר לין בבדיקת זרע שערכתי כל הערכים יצאו תקינים למעט sperm concentration = 15ml morphology - normal forms = 6ml abnormal forms =94% מסומנים amorphus, tapered heads הבדיקה נערכה ברמת מרפא (ראיתי ששאלת שאלה זו בתכתובות קודמות) כך שאני מתכנן לחזור עליה שוב במעבדה אחרת. שאלתי היא: האם ערכים אלה נחשבים לחריגים בצורה משמעותית ומהי שיטת הטיפול המקובלת בבעיות על רקע זה? אודה לך על התייחסותך ערן
חריגים יחסית - בגבול התחתון של הנורמה - מהצד הלא נורמלי. הייתי באמת חוזר על הבדיקה במעבדה אחרת ובשיטה אחרת