שאלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני נער בן 14, ואחרי שאני מאונן כואבים לי האשכים (וגם קצת מעליהם). זה התחיל לפני כמה ימים.. לפני זה, זה לא קרה אף פעם. שהם כואבים, אני שם לב שהאשך הימני יותר נמוך מהשמאלי. אחרי כשעה הכאב עובר והאשך השמאלי שוב נמוך יותר. מה אני צריך לעשות? האם צריך ללכת לבית חולים? האם כדאי להתעלם וזה יעבור? תודה רבה לעוזרים
לא לעשות ממש כלום לאונן כרגיל - ותנועות האשכים בעת מתן הזרע תקינות גם הם
אז הכאבים זה סתם? יעבור עוד כמה פעמים? לא רציני? תודה רבה על התגובה