הורמונים - יתרת כליה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום אני רוצה לברר לגבי תפקודי הורמונים של יתרת הכליה 1. אני סובלת מבעיה של PTH חריג תוצאה 8.2 התקין הוא בין 0-7 וכן מבעיה של היפר- קלצמיה בבדיקת שתן 24 שעות , תוצאה של 360 התקין הוא עד 180 כמו כן אני סובלת מבעיה של ניפרוליטיאזיס שאלתי היא האם תפקוד לקוי של הורמונים של יתרת הכליה - קליפת יתרת הכליה גורמים לבעיות הנ"ל ? מהן הבדיקות שבודקות תפקוד של הורמונים של יתרת הכליה קליפת יתרת הכליה? האם ליקוי בתפקוד ההורמונים האלו יכול להיות סיבה לאלרגיה ליוד שהיתה בבדיקת I.V.P כליות? תודה לך על תשובתך
לקריאה נוספת והעמקה
ראה לעיל