לד"ר רן המוזר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מופנה לד"ר רן לין... אולי תפסיק לדבר באנגלית....הבנו שאתה יודע אנגלית...את מי אתה מנסה להרשים?! כאן ישראל ולא ארה"ב!!
אני לא יודע מי כתב את זה אבל אתה באמת חצוף ת אני מניח שד"ר לין כותב כך לא מתוך בחירה אלא מתוך אילוץ , הוא גם ככה עושה עבודת קודש ואתה מדבר כמו איזה אדם עם תת תרבות. ד"ר לין אני מבקש לייצג את קוראיפ הפורום ולחזק את ידיך
because i am now in the usa? or u want me to wait untill i return? it certainly save me some money - because right now it is 18 dollars an hour in that internet cafe
הבנת אידיוט ??