ווריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, הרופא המטפל אבחן אפשרות לווריקוצלה מדרגה 2 וכך גם הראה בסיטי, לאור זאת ביצעתי בדיקת זרע שלהלן תוצאותיה: ריכוז 22X10^6 תנועה 35% סוג תנועה - 2 לויקוציטים - שלילי אגלוטינציה - שלילי מורפולוגיה: 2% תאים תקינים, 79% פתלוגים ראש, 19% פתלוגים זנב. הערות: צמיגות (מ). האם לאור תוצאות הבדיקה קיימת בעיה ואם כן מה הפיתרון ? אודה על התשובה.
no - you are normal except i would hang your doctor in his balls for doing a CT on your testicles (VERY VERY WRONG