מעין צביטה בקצה אבר המין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני כמה חודשים הרגשתי צריבה קלה בקצה השופכה למשך יום (פעם או פעמיים). לאחר הפסקה של כמה חודשים התחלתי שוב להרגיש מעין צריבה/כאב קל בקצה הפין, הפעם לא רק בזמן מתן שתן ולמשך כמה ימים. בדיקות דם שתן היו חיוביות,תרבית שתן נתנה תשובה שלילית. במקביל אורולוג בדק אותי - בבדיקה רקטלית הופרש נוזל שקוף , לא מוגלתי , מאבר המין. הצריבה במתן השתן הפכה למעין צביטה בקצה אבר המין ללא קשר למתן שתן(לעיתים רחוקות הרגשה עמומה יותר בבסיס אבר המין ולאורכו). אני לוקח DOXYLIN פעמיים ביום, כתשע ימים .הסימפטומים הוקלו אך עדיין קיימים . המלצתך? האם יש הגיון להמשיך באנטביוטיקה מעבר לתקופה הנ"ל? בדיקות אחרות דרושות? תודה
אין לי ספק שבשלב זה הייתי ממשיך עם הדוקסילין לתקופה יותר ממושכת - שלושה שבועות ואולי יותר - ובודק שנית את הנוזל לאחר מכן אם בכלל יהיה
האם עצם הופעת הנוזל ף, גם כאשר הוא לא מוגלתי היא סיפטום לבעייה?