וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! תודה על התשובתך לשאלתי הקודמת. לבעלי כמות נמוכה של זרעים תקנים 3%, ציינתה כי ניתן לבצע את הניתוח וריקוצלה. השאלות: 1) כמה זמן לוקח להתאשש לאחר הניתוח? אחרי כמה זמן ניתן לקיים יחסים? (אני שאלת כי אנו אמורים להתחיל בטיפול פריון (כדורים אולי הזרע...) האם שווה קודם לעשות את הניתוח? 2)אם אתה יכול להמליץ על אורולוג טוב באיזור המרכז? 3) מה ניתן לעשות כדי לעבור את כל הפרוצדורות כמה שיותר מהר? תודה על התשובה.
לפני שבעלך עולה על שולחן הניתוחים, כדאי לו לפנות ליחידה לרדיולוגיה פולשנית בבית החולים הקרוב אליכם ולהתעניין באופציית הצינתור. מדובר בהליך של כשעה עם הרדמה מקומית ומיד בסיומו משוחררים הביתה. ההליך אינו כרוך בכאבים - לא בזמן הטיפול ולא לאחריו. אל תסתפקו בדעתו של האורולוג - הוא מרויח כסף מהניתוח ולכן הוא לא ממש אוביקטיבי, וטובת בעלך אינה בראש מעייניו.