הייתי מעוניין לדעת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי מעוניין לדעת אם הכאבים שאני מרגיש במפשעה זה לא בא מהביצה השמאלית שמקרין לכיון המפשעה ?ששם גילתי"בליטה " שלא מובילה לשום ווריד !ושאני נוגע באשך [ממשמש את האשך קצת חזק יותר אני מרגיש כאבים כאילו משהו נתן לי שם בעיטה וגם שמעתי על בדיקה שצריך לעשות בשק האשכים ואם מרגישים בליטה מוזרה לפנות לרופא?!ולאיזה רופא אני אמור לפנות אני לא יודע מה לעשות ולדבר על הנושא עם חברים וגם ללכת לרופא שלי אני מתבייש הדרך האחרונה שנשאר לי זה דרך פה שלא מכירים אותי אני מודה לך על ההתיחסות לשאלתי
אתה לא צודק כי זה הדרך הכי גרועה - לתת לך תשובות מבלי לבדוק ולדעת ממש מה העניין בשך. ואתה חייב ללכת לרופא להיבדק אנחנו האורולוגים ממש לא מפחידים ואפילו נחמדים - ואתה יכול לבוא אפילו אלינו למרפאה אם אתה רוצה
אתה לא צודק כי זה הדרך הכי גרועה - לתת לך תשובות מבלי לבדוק ולדעת ממש מה העניין בשך. ואתה חייב ללכת לרופא להיבדק אנחנו האורולוגים ממש לא מפחידים ואפילו נחמדים - ואתה יכול לבוא אפילו אלינו למרפאה אם אתה רוצה