כאב באשך השמאלי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום רב. לאחרונה יש לי כאבים/לחץ באשך השמאלי המקרין לבטן התחתונה, כמו כן בחודשיים האחרונים יש לי ירידה מהותית בכמות השפיכה. אציין כי: לפני כ שנתיים היתה לי דלקת וקבלתי טיפול - מטרוגל. בעבר - לפני כשנתיים - השתמשתי מספר חודשים בפרופיסיה- נגד התקרחות, השימוש בתרופה זו גרם לירידה בחשק ולכן הפסקתי להשתמש.אציין שמאז השימוש בתרופה זו הזרע לא "מושפרץ" ויוצא כנוזל ה"נשפך" מהפין. אין לי מושג אם יש קשר בין התרופה לתופעה. בכל מקרה גם לאחר הפסקת השימוש בכדורים לא חזר המצב לכדמותו. האם ניתן להחזיר המצב לקדמותו??? לבת זוגי היתה קנדידה שהולכת ובאה מידי פעם. כיצד לדעתך אני צריך לטפל בבעיות לעיל? בתודה ובברכה, אודי
עניתי לך על זה כבר נכון?