רמת זרע נמוכה אצל בעלי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! בעלי ואני עוברים טיפולי פוריות עברנו גם הזרעות וגם הפריות. הבעיה מוגדרת כ"מייל פקטור" בטיפול האחרון הרמה של בעלי הייתה מיליון ובודדים בתנועה, כחודש לפני הרמה עמדה על 8 מליון. שאלתי היא האם כדאי לפנות לרופא כלשהו על מנת לטפל בבעיה שלו ובכך לחסוך לנו סבל וממני את כאבי הזריקות וההשלחות . אם כן אשמח אם תוכל להמליץ לי על רופא באזור המרכז. אודה לך על תגובה מהירה כיוון שאני אמורה להתחיל טיפול בימים הקרובים.
יכול להמליץ לך - אבל אנא תכתבי לי לאימייל שלי