בעיות שפיכה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 28 שמתי לב שכל כמה שבועות בעת משגל אני לא מצליח להגיע למצב של שפיכה הזיקפה אומנם תקינה והתופעה לא מתרחשת באופן תמידי אלא כל כמה זמן וגם בעת אוננות . מה יכולה להיות הסיבה שכל הזרע מסרב להפלט החוצה ? תודה
אני סובל מדלקת בשלפוחית השתן והרופא רשם לי אנטיביוטיקה בשם "אופלודקס" למשך עשרה ימים (היום כבר היום החמישי לטיפול) לפני חודשיים וחצי היתה לי גם דלקת בשלפוחית והרופא נתן לי את אותה אנטיביוטיקה הבעיה שאני לא זוכר אם בפעם הקודמת שלקחתי את אותה אנטיביוטיקה אז בזמן הזה הופיעו גם בעיות של אי שפיכה . האם יתכן שיש קשר בין דלקת בשתן או האנטיביוטיקה הספיצפית לבעיית האי שפיכה ? כי התופעה החלה יום וחצי לאחר שהתחלתי לקבל אנטיביוטיקה ... תודה רבה תודה
לא ממש תראה רק אם לאחר האוננות כשאתה נותן שתן - יוצאת הפרשה לבנה יחד עם השתן - שזה בעצם חלק מהשפיכה שלא יצאה
כלום חוסר חשק - ולא יותר