ציסטוסקופיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בן 34. עקב מתן שתן מוגבר , הופנתי לאולטרא-סאונד ,נשארה לי שארית של 160 אחרי התרוקנות. הופניתי לציסטוסקופיה לשלול חסימה. שאלתי: האם הבדיקה עם הצינור הגמיש כואבת במידה רבה (כדאי לקחת משככי כאבים כמו אופטלגין לפני הבדיקה?)? והאם תוך כדי בדיקה, אם מתגלה היצרות ניתן "לפתוח" את ההצרות. תודה ארז
לקריאה נוספת והעמקה
אנחנו עוד לא יודעים אם יש היצרות והאם היא נובעת ממשהו בשופכה או בערמונית. לכן הבדיקה הראשונה היא FLOW ושארית אחר כך באמת אולטרסאונד ערמונית והכיס ואולי אורטרגרפיה ורק בסוף אורטרוסקופיה