עיקור
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם! אני כבן 50 גרוש ויש לי שלושה ילדים נהדרים ,ברצוני לעשות ניתוח עיקור כדי לישון בשקט ,לא מעונין בעוד ילדים ,וודאי לא סומך על הצד השני ,וגם לפעמים יש תקלות .מבקש לדעת . 1. מהם תופעות הלוואי אם קיימות 2. מה אם החשק המיני 3. האם ניתן לאחר תקופה להפסיק אם העיקור . 4. ובכלל כל אינפורמציה אפשרית לתעזור לי להחליט
אתה בגיל שלא צריכה להיות בעייה מיוחדת כדי לאשר את זה - למרות זאת צריכה להיות כמובן שיחה מקדימה לראות שאתה מבין את הסיכויים והסיכונים כנס לאתרי vasectomy תראה את כל מה שכתוב כולל הסיכויים לחיבור מחדש - שתלוי כמובן אם זה נעשה בשיטה מיקרוכירורגית. הסיכויים הם בין 60-85% ניתוח הוסקטומיה הוא אדיוטי לוקח דקות ואתה אחרי שעה משוחרר מבית החולים
אתה בגיל שלא צריכה להיות בעייה מיוחדת כדי לאשר את זה - למרות זאת צריכה להיות כמובן שיחה מקדימה לראות שאתה מבין את הסיכויים והסיכונים כנס לאתרי vasectomy תראה את כל מה שכתוב כולל הסיכויים לחיבור מחדש - שתלוי כמובן אם זה נעשה בשיטה מיקרוכירורגית. הסיכויים הם בין 60-85% ניתוח הוסקטומיה הוא אדיוטי לוקח דקות ואתה אחרי שעה משוחרר מבית החולים