בעייה בהטלת שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אני בחור צעיר בן 22 ללא ידיעה על בעיות רפואיות, אך לאחרונה אני חווה כמה תופעות שנראות לי קצת משמעותיות. תופעה אחת היא לפעמים כאשר יש לי שתן אני מרגיש שאני לא מצליח להתאפק ואני טס לשירותים אפילו שכמות השתן לא גדולה כל כך, פשוט לחץ רציני זה היה לי גם בחורף שעבר ושמתי לב שזה קורה רק בחורף ובקיץ זה עובר. תופעה שנייה היא כאשר יש לי שתן צהוב אז אני מרגיש קצת צריבה בהטלת השתן אומנם לא ספונית אבל עדיין צריבה וכאשר אני מטיל שתן שקוף(לאחר שתייה מרובה) אז אני לא מרגיש צריבה. אשמח אם תענה לי על 2 השאלות הללו. תודה רבה.
ומה תוצאות הבדיקות שעשית? תרבית שתן וזרע?
עשיתי אז בדיקת שתן ולא היה כלום, אני מדבר בחורף שעבר שזה קרה, וזה עבר בקיץ וחזר שוב בחורף הזה
כלומר מה- פעם אחת במשך כל תקופה וזה עובר?