דלקת בערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור רציתי להתייעצץ איתך בבעיה שקיימת אצלי כבר מספר חודשים ללא מתן פתרון . לפני חודשיים זוהתה אצלי דלקת בערמונית עקב צריבות לאחר מתן שתן וצריבות בשפיכה +כאבים באשכים וטיפטוף של שתן . הטיפול הראשוני שקיבלתי היה כדור OFLODEX פעמיים ביום . לאחר שבוע שאני נוטל את התרופה הכאבים התחזקו ופונתי למיון ,שם קיבלתי זריקה ו 4 כדורים שנקראו "זאטו" . הכאבים באמת נפסקו אך רק למספר ימים ,הרופא החליט על המשך טיפול ב "ראספרין" 800 מ"ג פעם ביום למשך 30 יום . בסיום הטיפול הרגשתי הרבה יותר טוב אך עדיין היו לי כאבים בזמן זקפה לכן הרופא החליט להמשיך את הטיפול לעוד שבועיים . כיום הצריבות לאחר השתן חזרו ואני מרגיש שיש החמרה בדלקת . הרופא מבחינתו אומר שאין מה לעשות זה עובר לבד וזה לוקח מס' חודשים . אבקש מאוד את עצתך בנושא כי אני ממש מיואש האם באמת אין מה לעשות ? חשוב לציין שעשיתי אולטראסאונד כליות ,דרכי שתן, ואשכים והכול יצא תקין הערמונית לא מוגדלת . שוב המון המון תודה
על פי הנתונים שנתת נראה לי שאכן יש לך דלקת של הערמונית - ואני בהחלט ממליץ על בדיקות יותר מקיפות - כדי לשלול הימצאות קלמידיה או אוראפלזמה או מיקופלזמה - ואלחר מכן מתן אנטיביוטיקה ממושכת