בהמשך לתשובתך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! שאלתי אותך האם יש תקווה אחרי שהסרוקסט לא משפיע עלי. ענית לי לחזור למרפאה. אני שואל האם יש טעם? האם יש טיפול אחר או נוסף שאפשר לעשות אם הסרוקסט לא מועיל? האם כדאי לקחת ולחכות עוד זמן מה? ושאלה נוספת: האם מותר לשתות אלכוהול עם סרוקסט? (הכוונה לחצי ליטר בירה, פעם בשבוע עד חודש) תודה!!
אמרתי לחזור למרפאה - בייחוד אם טיפול לא עוזר - כי צריך להקשיב יותר טוב מאשר באינטרנט ולהבין מה קורה בדיוק ולקבל החלטות חדשות שתיה לא בדיוק עוזרת