ערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 55 , בעל ערמונית מוגדלת מזה 10 שנים. עד היום עברתי 5 ביופסיות כשהשנים האחרונות היו של 15 דגימות. התוצאות ב.מ.פ. ה P<S<A שלי בזמן הביופסיה האחרונה עמד על 11.8 וה"חופשי" על 0.16 . תוצאות אלו נמשכות פחות או יותר זה מספר שנים. שאלתי: האם הבדיקות יעמדו בהמשך הדרך על ערכים דומים, האם יש לנמשיך לעבור ביופסיות ?
לא אמרת לי מה הPSA שלך?
בהמשך לשאלתי מיום 9.12.04 ( 21.57 ) ותשובתך מיום 14.12.04 ( 06.48 ). ה PSA שלי בבדיקה האחרונה היה 11.8 ו"החופשי " 0.16 בערכים אלו הביופסיה של 15 דגימות היתה ב.מ.פ. כמו 4 הביופסיות הקודמות שכולם בוצעו עם ערכים דומים פחות או יותר. שאלתי: האם ובמידה והערכים הבאים יהיו דומים האם יש לבצע ביופסיות נוספות ? תודה.