הרפס?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כמו שכתבתי כבר קודם קיבלתי תוצאות HSP 1+2 IgM חיוביות בזמן שהיה לי פצע הרפס על השפתיים ופצע לא ברור על איבר המין... בנוסף קיבלתי: תוצאת HPS2 IgG שלילית ותוצאת HPS1 IgG חיובי-נמוך 1. הבנתי מתשובתך שהIgM מדבר על הרפס פעיל, אלא מכיוון שהיה לי גם פצע על השפתיים ומכיוון שמשום מה התוצאה הזאת היא 1+2, למיטב הבנתי אני לא יכול לדעת אם התוצאה מתייחסת להרפס בשפתיים או לגניטלי (או לצערי לשניהם יחד), האם נכון הדבר? 2. האם אפשר "להירגע" מתוצאת HPS2 IgG שלילית? או שמדובר על נוגדנים ולכן הבדיקה לא רלוונטית בשלב הזה בגלל שנעשית סמוך (כמה ימים) למועד ההדבקה (לכאורה)? ואם אכן לא רלוונטית בגלל שקרובה למועד - אחרי איזה פרק זמן ממועד ההדבקה הבדיקה כן תהיה רלוונטית? ואם לא רלוונטית בכלל - למה? ולמה היא בכל זאת קיימת? בהמון המון תודה מראש: גלעד מצ"ב לינק לשאלתי המקורי עליה כבר השבת (מקווה שזה יפנה לשאלה הנכונה שכותרתה "פצעון על איבר המין") http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/22/xPG/373/xFT/247629/xFP/247620
אתה צודק לגבי השאלה הראשונה. היום - כבר כמעט אין הבדל בין הצורות שונות עקב קיום יחסי מין " מעורבב" ולכן שני סוגי ההרפס יכולים להופיע בIGG זה יכול להופיע אחר כך