אבן בשופכן התחתון
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
גילו לי אבן בספטמבר ואז היתה בשופכן העליון. בינתיים ירדה לשופכן התחתון והיא נמצאת באזור האגן הקטן. בבית החולים רוצים לעשות אורטרוסקופיה. הייתי בבדיקה טרום ניתוחית. אינני יודע מתי יזמינו אותי לפעולה. אולי בקרוב. אני רוצה מאוד לעבור ריסוק חוץ גופי. אני מבין ששווה לנסות. ברמבם ממתינים כחודשיים. המתנה למרפאה חודש ועוד חודש לפעולה (כך הסבירו לי במרפאה). האם אתה ממליץ "ללכת על זה" או לבצע אורטרוסקופיה בגלל שמסוכן להמתין כל כך הרבה זמן? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
תלוי היכן יושבת האבן בכל מקרה אפשר לנסות לרסק לפני שנכנסים לשופכן עם מכשיר - פחות מזיק