פרוסטטיטיטס
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום ! בן 39,אזוספרמי,נשוי 13 שנה, ללא ילדים.אשתי סובלת מאנדומטריוזיס. לפני שנה קבע האורולוג שאני סובל מפרוסטטיטיס, ע"ס בדיקה ריקטלית !! בדיקת STD לפני כחודש: תרבית אורטלית - חיובית U.UREALYTICUM - נוכחות : חיובי. M.HOMINIS - נוכחות - שלילי. בריכוז - 1000 . תרבית זרע - חיובי U.UREALYTICUM - חיובי. קיבלתי DOXYLIN 100 mg לשבועיים, ו- TARIVID 200mg לשבוע. כמו גם הוא אמר שאני סובל מהירפיס ! גם היום כאבים באשכים לאחר פליטה. ורטיבות יתרה מאוד מאוד לפני משגל. שאלה - כיצד קובעים בוודאות שהיני סובל מפרוסטטיטיס ? האם הטיפול שקיבלתי מספיק טוב ? האם אפשר לקיים יחסים בתקופה זו ? האם אשתי צריכה להיבדק גם ? תודה..
אפשר לקיים יחסים ואשתך צריכה להיבדק גם. לגבי משך התרופה - נראה לי שיש למדוד את הזמן בשבועות עד חודשים ולא בשבועיים - במידה והאבחנה של פרוסטטיטיס אכן נכונה