הסבר ל US שעברתי + התרוקנות שלפוחית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני בן 53 ורץ לעיתים תכופות להשתין. נבדקתי לפרוסטטה במישוש והאורולוג קבע שאין הגדלה משמעותית. לפני מס' ימים עברתי בדיקת US מע' השתן כלהלן ציטוט: כליות בגודל ומבנה תקין ללא אבנים או חסימה. אגן חוץ כלייתי בכליה הימנית. רושם של מערכת איסוף כפולה או מפוצלת בכליה הימנית. כיס שתן תקין, לאחר התרוקנות שארית שתן של 78 סמ"ק. בבקשה הסבר לגבי ההתרוקנות ולגבי אגן חוץ כלייתי והפיצול. בתודה ובברכה נהרי
לקריאה נוספת והעמקה
כליה באופן הזה היא נחשבת לנורמלית - לא צריכים להתרגש מזה גם לא מהשארית - הבדיקה הזו אינה מהימנה די הצורך לבדיקת שארית