בלוטה במפשעה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לצוות רמב"ם יש לי שאלה לאחרונה גיליתי במפשעתי בצד ימין בלוטה שגרמה לי לרגישות וכאבים קלים במקום וסביבתו. רופא המשפחה שלי שלח אותי לאולטרא סאונד שבו נאמר שישנה בלוטה בערך 2.3 ס"מ ושבתוכו היא מכילה ווסקולריזציה אופיינית לקשר לימפה תקין. רציתי לדעת מה זה אומר ומה יכולה להיות הסיבה לכך ומה עוד עליי לעשות לגבי המשך טיפול אם צריך. בתודה יון
כמובן אם זה נראה תקין זה מצויין אני אישית לא הייתי זונח בלוטת לימפה מוגדלת עם כל הכבוד לרופא המשפחה שלך = ובודק את זה יותר לעומק - בייחוד מראה את זה לרופא כירורג או המטולוג