וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אנחנו זוג שעוברים טיפולי הפריית מבחנה (בעקבות בעיית זרע חמורה). לפני התחלת הטיפולים, נשלחנו לעשות בדיקות מקיפות. אצל בעלי נשללה וריקוצלה ע"י 3 רופאים שונים (כולל אולטרסאונד). היום, הלכנו לאורולוג בגלל בעיית צריבה בשתן אצל בעלי. במקרה תוך כדי בדיקה שגרתית נאמר ע"י האורולוג כי לבעלי יש וריקוצלה בצד שמאל. הכיצד זה ייתכן? אנחנו המומים במיוחד לאור העובדה שאנו עוברים טיפולי פוריות בגלל בעיית זרע... האם יכול להיות מצב שיש וריקוצלה וכמה רופאים לא הבחינו בכך?
יכול להיות מה גם שאולי כל הזמן הוא נבדק על ידי גניקולוג ולא אורולוג
היי יש לי וריקוצלה באשך השמאלי מס' תאי הזרע 15 מיליון ורק אחוז 1 לצערי תקין ,נאמר לי ע"י האורולוג שבדק אותי שהוא ממליץ על ניתוח לחסימת הוורידים לשיפור הזרע ,1מה אחוז ההצלחה בניתוחים מסוג זה? 2 האם יכולות להיות בעיות בתיפקוד המיני אחרי ניתוח זה? 3 האם לא עדיף הפריית מבחנה?