וריקוצלה - ורוצים להכנס להריון
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 33 ולפני כמה שנים אובחן אצלי וריקוצלה. אורולוג אמר לי לפי בדיקה עדכנית שאחוז הזרעים התקינים אצלי נמוך - (הכמות והצורה תקינים) ולכן צריך ניתוח כדי שנוכל להכנס להריון. האם יש אופציה אחרת מניתוח? יש רופא מומחה שניתן להתייעץ עמו? האם יש סיכוי במצב כזה של וריקוצלה להכנס להריון טבעי ? אני מבולבל.. תודה
לא אמרת לי כמה מראה הבדיקה של הזרע שלך - כדי שאענה על האפשרות של הריון בדרך רגילה
טיפול לא בניתוח - תבדוק אמבוליזציה. מדובר בצינטור.