וריקוצלה ?, בבקשה ד"ר לין !!!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום אני בן 30, מזה שנים רבות (יכול להיות שהגוש תמיד היה שם והרגשתי אותו רק לפני כ-8 שנים) ישנו גוש בתחתית האשך השמאלי אשר נעלם כאשר האשך מכווץ ומורגש כאשר האשך נפול, כאשר אני ממשש אותו ישנו כאב קטן ומציק, אני מאוד מודאג היות ואני ובת זוגתי מנסים להיכנס להריון מזה 7 חודשים ללא הצלחה. שאלתי היא, האם זו וריקוצלה ?, והאם 7 חודשים ללא הצלחה עלולים להצביע על בעיה ? תודה אביעד
בעיה בפוריות מוגדרת לזוג אשר מקיים יחסים לא מוגנים מעל לשנה. הדרך הפשוטה ביותר היא פשוט ללכת ולבצע בדיקת זרע פשוטה וכך תדע את איכות הזרע שלך ותטפל אם צריך ,ישנם אנשים עם ווריקוצלה שבכלל לא יודעים שיש להם והיא לא משפיעה במידה רצינית על איכות הזרע ואם איכות הזרע שלך תקינה אז מה זה משנה אם יש לך ווריקוצלה או לא. תבקש לבצע בדיקת זרע ותהיה פחות מודאג.
ממש לא אבל כדאי להיבדק אחרי 8 שנים לא?