פוריות..
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב .. רציתי לשאול מה הגורמים לאי פוריות אצל הגבר ? אני יודע שאחד הגורמים הוא ורקולציה משהו כזה השאלה שלי היא אם מישהו לא פורה ויש לי ורקולציה אז אם יטפלו בו הוא יהיה פורה ?
אשמח לקבל מידע בנושא פוריות הגבר.אישתי עברה הפריה חןץ גופית [בגלל בעית זרע שלי] יש לנו תאומים בני 7. אני מעוניין לדעת האם יש סיכוי להריון טבעי?
לגבי השאלה שלך - לא בעיקרון אם אין בכלל זרעים או מצב הזרעים הוא נמוך ביותר ישנה אפשרות קרובה שניתוח וריקוצלה הוא לא המתאים אלא צריך לנקוט בשיטות אחרות הכרוכות בהפרייה חוץ גופית. היכנס לאתר של INFERTILITY או MALR STERILITY