גוש באשך (עדכון שאלה)
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מזה 8 שנים או יותר ישנו גוש לא קשה כל כך באשך השמאלי שיכול להעלם אם האשך מכווץ ויכול להיות מורגש כאשר האשך נפול, אם אני לוחץ עליו יש הרגשה של כאב לא נעים. בשבועיים האחרונים ישנו וריד בולט בחלקו העליון של איבר המין שבולט בעיקר אחרי קיום יחסי מין (כנראה שהוריד היה קודם אבל לאחרונה הוא בולט יותר). אודה לך אם תענה לי על שתי שאלות אלו תודה רבה אביעד
ד"ר שלום אני בן 30 וכנראה שהגוש תמיד היה שם רק שאני שמתי לב לפני כמה שנים, לפי מה שקראתי באתר יכול להיות שזה וירקוצלה ? והאם אמורה להיות תחושת כאב עמומה ולא נעימה כאשר ממששים אותה ? תודה רבה ד"ר לין אביעד
עניתי לך אחר כך נכון?