גוש באשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום מזה 8 שנים ישנו גוש באשך השמאלי שיכול להעלם אם האשך מכווץ ויכול להיות מורגש כאשר האשך נפול, אם אני לוחץ עליו יש הרגשה של כאב לא נעים, בשבועיים האחרונים ישנו וריד בולט בחלקו העליון של איבר המין שבולט בעיקר אחרי קיום יחסי. אודה לך אם תענה לי על שתי שאלות אלו תודה רבה אביעד
איפה בדיוק נמצא הגוש ? מה המרקם שלו הוא קשה רך ? ובן כמה אתה ? יכול להיות שמדובר בציסטה אבל עדיין לא הבאתה מספיק פרטים בכל זאת אני מציע לך לעשות אולטרהסאונד לאשכים על מנת שתהיה רגוע.
צודק גם זה אפשרי - אבל ראשית - אחרי 8 שנים כדאי ללכת לרופא לא?
איפה בדיוק נמצא הגוש ? מה המרקם שלו הוא קשה רך ? ובן כמה אתה ? יכול להיות שמדובר בציסטה אבל עדיין לא הבאתה מספיק פרטים בכל זאת אני מציע לך לעשות אולטרהסאונד לאשכים על מנת שתהיה רגוע.
גושים באשך אני לא אוהב בלי לבדוק אבל כמו שאתה מתאר זה \נשמע כמו בקע מפשעתי קטן. קיצור - צריך שמשהו יגע ויראה את זה חוץ ממך