בדיקת זרע - מבקש המצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור ! השאלה שלי מתייחסת לבדיקת זרע, אומרים שצריך לשמור לפחות 3 ימים בזמן שמבצעים את הבדיקה. שאלתי היא: האם כדאי לשמור אפילו מעל 20 יום על מנת שיהיו יותר זרעים? ז"א ככל שאשמור יותר ימים ככה הכמות תהיה יותר גדולה? מהי המלצתך בעניין? מה החסרונות והיתרונות בלחכות 5 ימים או 20 יום לדוגמא? רב תודות !
לא המידה שהם יודעים מבחינת המעבדה היא 72 שעותל אחר כך זה יכול להיות יותר עמוס - ואולי אפילו גרוע מבחינת התנועתיות - ואין למה להתייחס כי המידה שלהם היא כאמור 72 שעות