בעיית וריקוצלה - זה לכל החיים?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר ! יש לי בעיית וריקוצלה וספירת הזרע נמוכה 3 מיליון, גם הניתוח לא הצליח וספירת הזרע עודנה נמוכה. לפיכך אני שואל, ספירת הזרע שלי תהיה כזאת לכל החיים? יש משהו שאני אוכל לעשות? טיפולים... ייתכן ועם הזמן אגיע לכמויות של 10 מיליון ויותר? הורדת הטמפרטורה של האשכים ולבישת תחתוני בוקסר יעזרו גם כשיש וריקוצלה?
מכנסי בוקסר וקרירות טובים כמה זמן אתה אחרי הניתוח? בעיקרון במחינה סטטיסטית גם 3 מיליון אם הם בתנועה טובה זה בסדר - ואפשר להגיע להריון בדרך הרגילה - אם כי סטטיסטית - אולי לוקח יותר זמן - אבל צריך זרע אחד לביצית אחת אתה יודע