סוגיית בדיקות הזרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר ביצעתי שתי בדיקות זרע בחודש אחד: האחת העלתה כמות של 6.5 מיליון ואילו השנייה 2.7מיליון מדוע יש פער כה גדול בין הבדיקות? (שמרתי לפחות 5 ימים לפני כל בדיקה) 1.האם בדיקות הזרע מדוייקות בכלל? 2.למה יש תנודות כה גדולות בינהם? יש גם כאלה שעושים בדיקות ויוצא להם 20 מיליון אח"כ 10 מיליון וחוזרים לאזור ה- 20 מיליון. 3. למה זה כך? אך דבר אחד כן אפשר לומר פה שיש בעיית כמות (תמונה על מצבי כן אפשר לדעת...). אשמח לתשבותך.
נכון בעיית כמות קיימת לזה אין ספק - וגם תנודתיות במספר הזרעים קיימת - בערכים שציינת. אבל אפילו בערכים של עשרות מיליונים יכולה להיות - כמו למשל הפרש בבדיקות בין 40 מליון ל - 20 מיליון בבדיקה אחרת