אשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, חבר שלי בן 27. הוא טוען כי סובל מלחץ באשכים בערך מגיל ההתבגרות. הוא סיפר שלעיתים קרובות לא היה לובש תחתונים עד שגילה את הבוקסר. ( מהסוג הרחב). עד היום הוא יושב יחסית בפיסוק אדי לא להפעיל לחץ עליהם. דבר נוסף שיכול להיות קשור הוא שיש לו שפיכה רבה באופן יחסי. הצעתי לו ללכת לרופא, אבל הוא לא מהסוג הזה... מה זה יכול להיות? איך מפחיתים את הלחץ? תודה, החברה.
למה ללכת לרופא - זה בריא לחלוטין מה שאת מתארת - ואני מניח שעם חלוף הזמן ובקיום יחסים מסודר הכל יעבור לו