החדרת זרעים לאישה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברצוני לדעת איך נכנסים להריון כשלוקחים זרע ממני ומחדירים לרחם של האישה? באיזה צורה זה נעשה? האם זה כואב? מהם הכלים שבהם משתמשים? האם האישה צריכה לחשוש מזה? מהם הסיכויים שדבר כזה יצליח שאחוז הזרעים הנורמליים שלי הם 10% והכמות עומדת על 3.5 מיליון זרעים כשהתנועתיות היא 20%? בבקשה אשמח לתשובה מפורטת כי זה מאד חשוב לי אני חושב על זה בעתיד עם בת זוגתי והיא חוששת מאד.
ממש מפורטת - לא אתן לך כי יש עוד המון שאלות באינטרנט בעוד שלושה פורומים. אבל - זה לא כואב והפעולה היא קלה פשוטה ואינה לוקחת זמן בכללץ ההצלחה היא בכלל לא רעה - וכמובן הזרעים הטובים נקלטים כל מה שהשיטה הזו עוזרת היא בקטע של התנועה - מקצרים את הדרך וכן - מביאים כמות יותר גדולה בבת אחת