זרע צהוב עם גושים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ! לפני שנה וחצי הזרע שלי היה צהוב עם גושים הלכתי לאורולוג והוא איבחן פרוטסטטה גדולה ונתן לי אנטיביטיקה ל-שבועיים זה לא עבר אז הוא נתן לי לחודש זה עבר אבל חזר אחרי חודשים ושוב נתן לי אנטיביוטיקה לחודש .. ועבר ל- שלושה חודשים ונתן לי שוב אנטיביטיקה לחודש .. ועכשיו שוב חזר האם זה הגיוני טיפול כזה? האם יש סיכון בנטילת אנטיבוטיקה כל כך הרבה זמן ? מה צריך לעשות כדי שהערמונית תשוב לגודלה הטבעי ? ולמה זה חוזר כל הזמן ? אגב אני בן 28
על מה האנטיביוטיקה? איזה חיידק? מה היה בתרבית זרע ושתן? כמה הפרוסטטה מוגדלת?