ליקוציטים בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב רציתי לדעת איך לנהוג בבדיקת שתן רגילה? האם יש צורך להתרחץ לפני הבדיקה כמו לתרבית? בבדיקת שתן שנהגתי רגיל היו 500 ליקוציטים. ושחזרתי על הבדיקה והתרחצתי לפני כולל תרבית לא היו ליקוציטים בשתן ותרבית שלילית. אני מבולבלת לאיזה בדיקה עלי להתייחס והאם יש צורך בטיפול אנטיביוטי? תודה מראש
לא הייתי כל כך מתרגש מהלויקוציטים רוצה לדעת לעומת זאת את תשובת התרבית
התרבית היתה שלילית ללא חיידק, ומה בקשר לליקוציטים? אפשר להשאר ככה או צריך אנטיביוטיקה?ולאיזה בדיקה עלי להתייחס? תודה מראש