ד"ר, נקבע לי תור ליום ראשון ואני רוצה לברר כמה דבר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר נקבע לי תור אצלך ליום ראשון הקרוב ואני צריך לשלם התחייבות בסך 100 או 180 ש"ח אני רוצה לברר: 1- מה מהווה ההתחייבות? 2- האם אני צריך להביא מסמכים כלשהם? 3- האם אני יכול לבוא לבד? אני מקווה שתענה לי על השאלות בהקדם האפשרי
ההתחייבות היא כסף שניתן מקופת החולים לבית החולים עבור הביקור. הכסף הוא תשלום שניתן על ידך במידה והקופה אינה נושאת בהוצאה הזאת. לבוא לבד - בטח שאתה יכול. אני לא נושך. ואתה צריך להביא את עצמך וכל מסמך חשוב לנושא שדיברנו