ציו?ן - לא עובר !
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איזו אכזבה. יש פורום, אנשים פותחים את בעיותיהם לציבור בציפיה לתשובה מהמומחה - ואין מענה. לידיעתך ד"ר, בפורום המטולוגיה, בקושי השאלה יצאה לדרך ואחרי שעתיים כבר הייתה לי תשובה מלאה ומספקת.
ד"ר לין הוא האדם האחרון שאפשר לבוא אליו בטענות, במשך שנים הוא עונה ועוזר בבוקר ובערב, קשה למצוא היום אנשים כאלה, אדם ורופא יקר מאוד גם אנשים כאלה זקוקים לפעמים לחופשה, להשתלמות, ולסידורים אחרים ויש לכבד את זה.
לא חייבים לקבל ממני תשובות נכון?
התשלום - תודה וברכות! (-: אתן גם לך אם תענה לי על השאלה הקשורה בבילהרציה.