שאלה כזאת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בן 22 ויש לי שאלה כזאת.האשכים שלי גדולים מאוד לפחות פי 2 מאצל גברים אחרים שראיתי.האם יש סיכון שזה לא מצב תקין או מחלה.אין לי כאב או משהו כזה אבל הגודל קצת מפריע.אני נאלץ ללבוש מכנסיים רחבים ומתבייש ללכת לים בבגד ים כי הכל מאוד בולט.האם הכל בסדר אצלי? תודה
הייתי עושה אולטרסאונד - כדי לראות האם מדובר באשכים גדולים או במיים מסביב לאשכים - שאז יש צוררך בניתוח. אם זה אשכים והם תקינים - אז כל מה שהייתי עושה זה ללכת לכותל ולהודות לקדוש ברוך הוא על המתנה הנפלאה שהוא נתן לך