היפרקס וGOUT הולך יחד?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, אני סובל באופן כרוני מחיידק בשתן (מרותק לכסא גלגלים). חבר שלי שמצבו כמצבי המליץ לי לקחת כדור בשם - היפרקס ובנוסף לו גם ויטמין - קרנבריז. כל הניסיונות לטפל באנטיביוטיקה בחיידק העלו חרס. לפעמים לקחתי שבועיים ויותר אך ללא הועיל - החיידק פשוט שינה את צורתו. אני שואל זאת מכיוון שעפ"י בדיקות דם שערכתי בעבר נמצא שיש אצלי - חומצה אורית גבוהה, מאחר ובמשפחתי יש את תופעת ה GOUT. רציתי לשאול, האם זה חמור לקחת את ההיפרקס כאשר יש GOUT והאם יש פתרון לדבר?
אין קשר בין השניים לגבי החיידק עצמו - לא יודע - נראה לי שכדאי לך להמשיך ולבצע תרביות שתן - ולראות איך בדיוק אפשר לקחת את התרופה הכי נכונה - אני לא משוכנע כלל שזה היפרקס