כאבים 3 חודשים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדוקטור שלום אני בן 21 יש לי כאבים באשכים בצד שמאל לסרוגין במשך כ 3 חודשים ביצעתי אולטרסאונד וגם מיפוי אשכים בשאלה של וריקוצלה ולא נמצא שיש לי וריקוצלה האם זה אומר שיש לי סרטן? מה זה עוד יכול להיות? ואיך לא ראו את זה במיפוי האם זה בגלל שהאורולוג הפנה אותי לבדיקה במיוחד לוריקוצלה? מצפה בקוצר רוח לתשובתך
לקריאה נוספת והעמקה
אם זה כאבים - אתה יכול די להיות רגוע לגבי סרטן מה גם שלא רואים כלום באולטרסאונד בכל מקרה לגבי אשכים - הייתי שמח אם היית יכול למצוא זמן ולבוא להיבדק על ידנו