פיסורה או תחורים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לדעת מה ההבדל בין פיסורה לתחורים. רציתי לדעת גם מה הסימנים לפיסורה ממה זה נובע וכיצד ניתן לטפל בזה.
שלום לך! ממש במקרה אני נמצא כאן באתר, ובמקרה אני גם מכיר את התופע והטיפול בה: ראשית כל יש לך פיסורה, כי אים היו לך תחורים אז ממש הייתה מישתולל, לא הייתה יכל בכלל לשבת, הליכה איטית עים רגליים פתוחות!!! מחלה זו נגרמת מישיבה ממושכת על הטוסיק! לרוב נהגי אוטובוס ומשאיות יש את הבעיה. אצלך כנראה שזה שלב עוד לפני פיסורה, פשוט כרום העור משופשף באיזור פי הטבעת. הטיפול: אמבטיות פושרות, או מלא חציאו רבע דלי במיים רותחים ושב על הדלי!!! זה מרגיע את האיזורו ומיתרפה עים הזמן. ריפוי מיידי: תבקש מהרופא שירשום לך מרשם של משחת PROCTO GLYVENOL לאחר שימוש של פעמיים או שלוש הבעיה תיעלם כי לא הייתה אולי לכי שנה! בהצלחה.
שלום קוראים לי רועי כ..לפני יומיים עשיתי פעילו גופנית מאומצת..ולאחר יום יצא לי פצע בתחת שזה כנראה..התחורים...הלכתי לרופא.והוא אמר לי לקנות נרות ולשים במשיך 12 יום ובנוסף לכך אמר לי גם לקחת קרח ולהניח על המקום במשך כ-15 דקות פעמים ביום.. עכשיו אני עושה את כל מה שהוא אמר..אך אני לא מרגיש שום שינוי..אומנם הפצע והנפיחות ירדו והצבע השתנה אך עדיין אני לא יכול לשבת וללכת.. מה הפיתרון לבעיה הזאת..?? אשמח לתגובה מידית..תודה!