כאבים בגב אחורי תחתון בצד שמאל
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה מספר ימים אני מרגיש כאבים קלים באזור אחורי שמאלי תחתון ואני חושש שמדובר בכאבים בכליה זו. לפני מספר ימים ביצעתי תנועה לא נכונה ומאז החלו הכאבים אך הם לא חולפים ואני חושש שמדובר בבעיה בכליה. הכאבים כרגע הם נסבלים והם קלים מאוד. שאלתי היא מה לעשות לפני שאני מחליט להגיע לרופא האם לחכות עוד שבוע , האם לשתות הרבה מים או שבכל זאת מומלץ להגיע מהר לרופא תודה לעונים
על פי התיאור שלך = לא נראה לי שצריך ממש למהר - ואפשר לחכות בנחת